Sunday, March 8, 2009

Hepi Besday Kepada Aku

Hmmm....akhirnya tamat sudah umur aku yg berusia 21 tahun kerana aku sudah melangkah ke alam 22 tahun...hmmm cam kejap pn ada....tp biasala kn,idop mesti diteruskan...

Sebenarnya xde banyak beza pn umur 21 ke,22 ke,23 ke...bagi aku,apa yg mmbezakannya hanyalah cara pemikiran kita.itu yg akan menunjukkan kita ni matang ataupun tidak...
bagi aku,tiada yg beza bila aku berumur 22tahun ni...cara pemikiran aku masih sama;seorang yang sempoi,suka lawak,suka kacau orang lain,suka buat keje2 amal...prinsip hidup pun masih sama-what you give,you get back;go with the flow...

Walaupun aku agak muda berbanding orang sekeliling aku,tp aku sure yg muka aku xmcm umo 22 tahun...hahaha taun lepas ada mmbr baru ckp umo aku 28 siot!!gile tua muka aku ni...hehehe aku cukup suka org igt aku tua...hehehehe

Hadiah. Hmm susah nak kate la kan.sume org suka hadiah. termasuk jugak aku.tp sebenarnye aku xberapa nk berkira pasal adiah ni.lantak la korg nk bagi ape pn,aku terima jer...jup bagi aku sweater die yg die beli RM20 dulu(die dh pakai dh pn)...hehe tp aku suke sweater tu.so aku xde hal bai...haikal nk bg aku antivirus ori kat aku(xtau la tu adiah ke x,tp aku anggap mcm adiah r jugak) hehehe tq bro...

Terima kasih buat memember yang wish besday aku (6Mac@5Rejab)...xlarat r nak reply sume msg2 korg...hehe so secara bulky je la eh...TERIMA KASIH!!!

No comments: