Wednesday, February 25, 2009

KKAA 2009

Start esok (27/2/09-1/3/09),start la KKAA...even aku bkn bdk 2nd lg,tp kenangan bersama2 KKAA tu masih kuat dlm ati.so aku pn merelakan ati utk pegi tolong...sbnrnye dari taun lepas lagi aku nk turun,tp xberkesempatan...
1st time dlm sejarah KKAA bt kat luar.dh mcm KKK.tp xleh salahkan bdk2 ni gak sbb time tu xde tmpt dh nk bt projek kn...so terpakse la bt kat luar...hehehe


Mengenang kembali pembabitan aku dlm KKAA ni,sbnrnye nk kate aku xdela hebat sgt...setakat 2 tahun je pn bersama KKAA.tp dulu lain,sekarang lain...dulu ada senior2 hardcore still tlg turun padang bantu adik2(aku n kwn2) dlm hal fasi...diorg sume baik.xde hal pnye klu nk tunjuk ajar,selagi kite ni ada niat nk belajar.maksud aku ialah selagi korg rase korg perlu bantuan,selalu bertanye,berkongsi masalah,xde hal pnye nk bagi tips2 berguna...hehehe


Tahun ni berbeza...aku rase mcm tahun ni KKAA mcm dh hilang "bisa"nya.xtau kat mane salahnye,tp terase mcm xberape nk masyuk...aku xleh nk komen byk sbb aku bkn keluarga KKAA tahun ni...so aku lebih suka mmberi peluang n ruang pada adik2 pelapis ni bt cara mereka.xnk la slalu refer pada senior je.nnt jd projek senior plak...hehehe

Walau ape pn yg berlaku,aku still setia pada KKAA.biarlah pelbagai masalah melanda,aku still sayang KKAA...Tuhan xkan mmberi masalah pada hamba2nya jika hambanya xdpt handle masalah tu...n aku akan stand up pada sesape yg berkata buruk psl KKAA.
Good Luck semua!!!may Allah bless us all...yeah!!!

No comments: