Wednesday, February 25, 2009

Setelah sekian lama...

Setelah sekian lama meninggalakn dunia blog ni,aku pn mula kembali berjinak2 menulis kembali...hahaha sungguh kelakar dimana dulu pernah aku bgtau mmbr yg blog ni ntahpae la,xbest la,setakat dlm internet la,itu la,ini la...skrg aku plak yg terkena...hahahaha
Mengenang kembali pembabitan aku dlm blog ni,ianya bermula dengan kemengengadaan aku nk try kehebatan gune internet.mcm nk tunjuk power r aku tau bt blog kat brader tmpt practical aku dulu...hehehe xtau r skrg ni die tau bt blog ke x...dh try berkali2,still xjadi.ntah ape malang nasib die pn xtau r...
Aku menulis sbb suka2.mcm puas r pas dpt tulis.nk tulis dlm diari,kang org kate mcm pmpn r,mat bunge r,pape lg r.skrg dh up to date,ada blog.so xpayah mmbazir dakwat pen serta kertas utk menulis...hehehe
Dah la.aku ni bkn suke menulis pn.saje suke2...hehehe

No comments: